Managementassistent
Veilig Thuis Twente: de schakel tussen inwoner en hulpverlening
Ben jij enthousiast, gestructureerd en denk je graag een stapje vooruit? Vind jij het geen probleem om werk uit handen te nemen? Word jij de nieuwe steunpilaar van Veilig Thuis Twente? Fijn!
Wij bieden jou de mogelijkheid om (indirect) jouw steentje bij te dragen aan onze missie. Want iedereen verdient een Veilig Thuis!
Wat ga je doen
In jouw rol als managementassistent is geen dag hetzelfde. Op de eerste plaats ondersteun je de manager van Veilig Thuis Twente (VTT) door te zorgen voor professioneel en efficiënt telefoon-, agenda- en e-mailbeheer, inclusief optimale voorbereiding van vergaderingen en overige bijeenkomsten. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt, waarbij je overzicht creëert en meedenkt. Daarnaast ondersteun je de overige MT-leden en de teamleiders van VTT, waar nodig.
Je bereidt diverse vergaderingen voor en notuleert deze. Je werkt de actiepunten uit en volgt deze op.
Verder wordt er 5 á 6 keer per jaar een regionaal overleg op locatie gehouden, in Apeldoorn, waarbij externe partners aanwezig zijn. Jij vraagt voor dit overleg de agendapunten op, stelt de agenda op en notuleert de vergaderingen op locatie (fysiek).
Tot jouw taak behoort daarnaast het organiseren en inplannen van trainingen voor onze medewerkers. Jij onderhoudt contact met trainers en opleidingsinstituten om trainingsdata en locaties af te stemmen. Ook kan jou gevraagd worden een rol te spelen in het opvragen van offertes, of het plannen van evaluatiegesprekken en andere afstemmingen, in- en extern.
Bij VTT komen diverse verzoeken binnen voor voorlichting. Jij houdt je bezig met de organisatie hiervan en de communicatie daaromheen, zodat deze voorlichtingen goed verlopen.
Door onze interne nieuwsbrief blijven onze interne VTT-collega’s op de hoogte van het laatste nieuws over VTT. Jij houdt je bezig met de administratieve activiteiten rondom deze nieuwsbrief.
Word jij onze nieuwe rechter- en linkerhand?
Jouw kwaliteiten
Je vervult een zelfstandige en ook een verantwoordelijke rol. Je regelt en ontzorgt en bent in staat prioriteiten aan te brengen. Organiseren en plannen zit in jouw DNA en het geeft jou energie. Flexibel, stressbestendig en met een vleugje humor reageer je op dat wat nodig is. Met een nuchtere en frisse blik zie jij wat efficiënter of beter kan.
Je hebt een open houding richting anderen, bent makkelijk aan te spreken en je communiceert duidelijk.
Jij bent een aanpakker, ziet het werk liggen en denkt vooruit. Je weet je taken om te zetten naar acties. Je bent precies en maakt af waar je aan begint. Grote lijnen kan jij overzien en je hebt oog voor details.
Verder breng je mee
- Hbo-werk- en -denkniveau, minimaal een afgeronde mbo-opleiding op niveau 4.
- Enkele jaren werkwerkervaring.
- Microsoft Office 365 heeft geen geheimen voor jou. Nieuwe systemen heb jij snel onder de knie.
- Je hebt een uitstekend tekstbegrip en schrijft goed Nederlands.
- Ervaring met notuleren is een pluspunt.
- Je realiseert je dat je omgaat met vertrouwelijke gegevens en je handelt daar ook naar.
- Je kunt een VOG (verklaring omtrent gedrag) overhandigen.
Dit bieden wij jou
- Een functie voor 24 uur per week.
- Een contract voor de periode van 1 jaar. Bevalt het van beide kanten goed dan volgt een contract voor onbepaalde tijd.
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.784,- op basis van een 36-urige werkweek (schaal 7 Cao SGO). Afhankelijk van jouw opleiding, kennis en ervaring word je ingeschaald.
- Daarnaast ontvang je elke maand boven op je salaris een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris. Hiermee kun je bijvoorbeeld verlofdagen kopen en verkopen of het budget laten uitbetalen. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je jouw budget besteedt.
- Een goede pensioenregeling via het ABP.
- De mogelijkheid tot hybride werken, inclusief een thuiswerkvergoeding.
- Jouw standplaats is ons Twentehuis in Enschede, dat op loopafstand ligt van het Centraal Station.
Hier kom jij te werken
Je komt te werken binnen het secretariaat van Veilig Thuis Twente. In dit team werken collega’s die het primaire proces van Veilig Thuis ondersteunen.
Jouw rol bestaat uit het ondersteunen van het management. Samen met jouw collega’s van het secretariaat ondersteun je de organisatie Veilig Thuis Twente.
Veilig Thuis Twente: de schakel tussen inwoner en hulpverlening
Een veilig thuis voor iedereen in Twente: daarvoor maken we ons hard bij Veilig Thuis Twente (VTT). VTT bestaat uit een groep bevlogen professionals die dag en nacht klaarstaan om te reageren op meldingen van huiselijk geweld, kinder- en ouderenmishandeling. Je begrijpt: als je bij ons aan de slag gaat, kom je terecht in een organisatie met een belangrijke maatschappelijke opdracht. Je krijgt de garantie op een uitdagende baan met geen enkele dag hetzelfde.
Enthousiast?
Ja, ik wil deze baan! – Solliciteren
Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast? Wat fijn!
Reageer en stuur ons jouw cv en motivatie.
Je kan reageren tot en met 22 augustus 2024.
Zijn er voldoende geschikte kandidaten vóór de officiële sluitingsdatum, dan sluiten we deze vacature eerder.
De gesprekken staan gepland op maandag 26 augustus. We vragen je hiermee rekening te willen houden in je agenda.
Heb je vragen?
Toch eerst nog wat meer informatie? Dat kan natuurlijk.
Inhoudelijke informatie over deze vacature krijg je bij Pauline Koopman, teamleider Veilig Thuis Twente. Pauline is telefonisch te bereiken via het secretariaat van VTT op nummer 088 856 79 50. Ze vertelt je graag meer over deze functie en onze organisatie.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, dan kan je contact opnemen met onze collega’s van het team HR, via telefoonnummer 053 487 66 36 of stuur een e-mail naar personeel@samentwente.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.